İptal, İade ve Değişim Politikası

DEĞİŞİM ve İADE

Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?

www.voyex.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN"dür. İç Giyim Ürünlerinde Hijyen Sebebiyle Değişim ve İade Yapılamamaktadır.

 "İNDİRİM" Kategorisinde İade yada Değişim Var Mı?

"İNDİRİM" kategorimizden satın aldığınız ürünlerde  iade yapılmamaktadır. Değişim yapılmaktadır.

Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?

1- Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünler için 0542 346 79 57 numaralı Whatsapp hattı üzerinden bizimle iletişime geçerek aldığınız İade/Değişim kodu ile paketin içerisine yapmak istediğiniz işlemi yazarak faturası ile beraber anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız Yurtiçi Kargo aracılığıyla göndermeniz gerekmektedir.

2- Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturmak için istediğiniz ürünlerin stokları tükenmeden 0542 346 79 57 numaralı WhatsApp hattı ile iletişime geçmelisiniz.

3- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.

Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü tarafımıza gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.

2- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde ürünü tarafımıza gönderirken kargoya herhangi bir ücret ödemiyorsunuz, ürün değişim işlemi yapılırken değişim kargo ücreti tarafınıza yansıtılmaktadır.

Kapıda Ödeme Hakkında Önemli Bilgilendirme

Aşağıdaki bildiri sitemiz üzerinden kapıda ödeme yöntemiyle sipariş verip kargosunu hiçbir şekilde teslim almayanlar içindir.

Kapıda ödeme ile satın alınmış ürünlerin kargodan teslim alınması zorunludur. Teslim alınmayan ürünler iade edilemez. Teslim alınmayıp iade gelen paketler, firma tarafından kargo maliyeti eklenerek müşteriye tekrar gönderilmek üzere bekletilir.

Aynı şekilde ürün teslim alınmazsa satış sözleşmesi, onay alınması için telefon görüşmesi kayıtları ve alıcının beyan ettiği adresi, sipariş esnasında kullanılan bilgisayar yer adresi (IP/ MAC Adresi) delil olarak kullanılarak; Kapıda ödeme ile alışveriş imkanını kötüye kullanma, tedarikçi, kargo ve paketleme görevlisini gereksiz kullanma ve işgücünü yavaşlatma sebepleriyle; kargo masrafları, işletme masraflarının tamamının yasal yollarla tazmini için hukuki işlem başlatılır.

Alıcı kapıda ödemeli olarak satın aldığı ve teslim almayarak şirketi zarara uğrattığı her malın ve kargo dahil fatura tutarının en az kırk (40) en fazla doksan (90) katı kadar tazminat bedelini site sahiplerine peşinen ödemeyi resmen kabul ve beyan eder.

Değiştirdiğim Ürün Gönderdiğim Üründen Daha Pahalı

1- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürün/ürünlerin tutarından yüksek ise kalan tutar KREDİ KARTI ÖDEME LİNKİ ya da HAVALE EFT olarak size yansıtılacaktır.

2- KAPIDA ÖDEMELİ HİZMET BEDELİ 69 TÜRK LİRASIDIR.

YURTDIŞI İPTAL & İADE

Yurtdışına yapılan satışlarda iade yoktur. Yurtdışından sipariş vererek değişim yapmak isteyen müşterilerimiz kargo ücretini kendileri ödemek mecburiyetindedir.

İPTAL & İADE

Siparişim Ayıplı/Defolu/Yanlış Gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü 0542 346 79 57 numaralı WhatsApp hattı üzerinden bizimle iletişime geçerek aldığınız değişim kodu ile tarafımıza gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Ürün İadesi Yaptığımda Ödediğim Tutar Bana Nasıl İade Edilir?

Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, kargo ücreti ürün tutarından düşülerek ücret iadeniz yapılmaktadır.

- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 1-3 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 1-3 iş günü içerisinde iade edilir.

- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 1-3 iş günü içerisinde iade edilir.

- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 1-3 iş günü içerisinde iade edilir.

-İade ve değişimde kargo ücreti alıcıya aittir. Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi ve Aras Kargo ile gönderim sağlayabilirsiniz.

Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?

Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için WhatsApp Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. 0542 346 79 57

* DEĞİŞİM ve İADE İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.

* DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ YURTİÇİ ve ARAS KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLERİN ÜRÜNLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.

* İÇ GİYİM KATEGORİSİNDE OLAN ÜRÜNLERDE HİJYEN SEBEBİYLE DEĞİŞİM ve İADE BULUNMAMAKTADIR.

STORY HEALİNG TEKSTİL SANAYİ ve TİC. LTD. ŞTİ.'nin internet yüzü olan www.voyex.com.tr den yapmış olduğunuz siparişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği takdirde değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.